Search This Blog

Sunday, November 29, 2009

1 Night...

O seara mult asteptata, o seara in care visele, sperantele, puteau deveni realitate, o seara in care se putea intampla mai mult, o seara in care puteam ceda in fata iubirii. O noapte plina de suspans, teama si emotii, alaturi de persoana iubita, o noapte in care ma simteam implinit, din toate punctele de vedere, cel putin asa trebuia sa fie.

Era programata, de mine si inca cativa prieteni, o intalnire, in club pentru a ne mai delecta privirile, pentru a ne relaxa, o seara menita sa ne faca fericiti, bucurosi, o seara in care sa ne faca sa uitam saptamana ce trecu', cu tot cu problemele ei si sa vedem noua saptamana cu alti ochii.

Dar oare cat la suta, a fost tot ceea ce ne-am dorit? A fost o seara incendiara, bere dupa bere, vodca dupa bere, bere dupa vodca, pana in momentul in care am spus stop, iar acel stop a constat in decizia mea de a pleca acasa, insa, ceva parca ma retinea, si-mi soptea usor din spatele urechii din partea drepta, sa mai stau, sa nu plec...


Poate ca trec foarte usor prin subiect, dar consider ca cel mai important pana la urma este deznodamantul, finalitatea,insa in cazul de fata, prefer sa omit anumite lucruri care au dus la acest deznodamant.

Dupa cum spuneam, am iesit din club, pentru a merge acasa, insa m-am oprit, m-am asezat pe scarile care erau la intrarea in club, si ma gandeam, daca am obtinut ceea ce mi-am dorit, daca prin a bea, te eliberezi si te simti mai usor...din contra, ma simteam atat de apasat in interior, singuratatea ma inconjura si ea. Pirzand cateva minute, asezat pe scarile reci, ce duceau in acel club, mi-am dat seama, clubul este o chestie, un lucru material, ce duce la pierderea moralitatii si a bunelor principii, dar care te face intr-o oarecare masura sa te simti liber, sa te manifesti dupa bunul plac, aparent fara nici o ingradire...

No comments: