Search This Blog

Monday, November 15, 2010

CFW... A CONTINUAT IN VERTIGO



Pana la urma, ca o continuare a esecului demonstrat de catre organizatorii festivalului de moda din capitala Ardealului, acestia au decis redeschiderea evenimentului. Inteleg, dupa cum spuneau multe persoane, poate ca nu sunt indreptatit sa-mi dau cu parerea, insa traind intr-o tara democratica tind sa cred ca am dreptul sa-mi spun sau sa-mi expim propria opinie despre un anumit lucru sau eveniment, sa spun ce imi place sau imi displace din punct de vedere artistic si nu numai, cat si organizatoric.

Pana la urma, este cert, ideile si conceptul despre acest eveniment au fost bune, insa nu este suficient. Organizarea face totu! O alta persoana ma critica datorita faptului ca imi doresc sa vad finalitatea unui lucru. Este evident important si procesul de creatie, poate mult mai important, insa la o expozitie oarecare nu sunt multi aceia care isi doresc sa cunoasca tot procesul prin care s-a trecut pentru a ajunge la finalitatea acelui obiect,  sau a acelui eveniment. Rezultatul show-ului conteaza intotdeauna, impresia pe care o creaza si reactia persoanelor dupa terminarea evenimentului.

Acum nu mai are nici un rost  sa scriu mai mult despre acest eveniment, sper ca la editia urmatoare( daca va mai fi) organizatorii sa o faca intr-un mod ireprosabil si sa aduca mandrie in randul Clujenilor, pentru ca avem nevoie de asa ceva. Totodata moda romaneasca este una calitativa din punctul meu de vedere si nu merita o astfel de prezentare. Ca o incheiere a acestui eveniment "bine facut" se va tine o conferinta de presa unde se vor dezbate concluziile asupra celui mai important festival de moda organizat in orasul nostru. O asteptam cu mare drag pentru a vedea care sunt concluziile la care s-au ajuns, Totodata, imi mentin parerea...evenimentele "made in romania" trebuie lucrate mult mai mult, daca nu din punct de vedere artistic, din punct de vedere organizatoric, pentru a ajunge la un rezultat optim.

Conferinta de presa va avea loc astazi la ora 17 la Hotel Melody din Piata Unirii nr 29