Search This Blog

Tuesday, November 9, 2010

Meditez...

Meditez asupra lucrurilor, asupra vietii, meditez la faptele care conduc la consecinte. Ma uit in jurul meu si observ tristete pe chipurile tuturor celor care ma inconjoara, incerc sa-i inteleg si totodata incerc sa ma inteleg pe mine insumi. Incerc sa observ, sa analizez indiferenta de care dau dovada aceste personaje in momente cumplite ale vietii lor.

Tind sa cred ca distanta si convorbirile telefonice te fac mult mai rece si iti creaza o stare de nepasare. De ce scoala, job-urile, pe care atat de mult le doresti sunt tot timpul departe, tot mai departe de fiintele iubite si impun sacrificii pe plan sentimental?

Oare merita sa pierzi tot ce iubesti pentru cariera mult visata? Merita sa te distantezi, sa uiti cum ai fost pentru o viata implinita pe plan profesional?...

Sunt multe intrebari ce ma rascolesc, ce imi dau tarcoale, multe intrebari imi creaza o senzatie de disconfort. Recunosc, cei apropiati mie sunt mama, tata si sora mea, sunt fiintele pe care le iubesc neingradit si indeiferent de distanta care ne desparte suntem aproape unul de celalalt

Momentan ma "lafai" in cuvinte, in emotii si noi experiente. Profit de fiecare ocazie ce viata mi-o ofera si mi-o scoate in cale. Profit de timpul liber, profit de cursurile de la facultate, pentru a acumula cat mai multe cunostinte, profit de sansele pe care le prind din mers, profit de orice ocazie.Pot spune ca sunt un profitor, insa sunt unul care stie sa isi foloseasca ocaziile ce ii sunt oferite pentru a excela in viata.

Rupt de rutina si viata, traind intr-o alta sfera plina de viteza cu multe lucruri de rezolvat, cu un program incarcat pana la refuz, imi fac timp sa scriu, sa metitez si sa-mi asez ideile si gandurile pe acest blog.

No comments: